Yeti Owners Club banner

Luifelideeën - Wat heb je, wat zijn de opties?

509 views 15 replies 5 participants last post by  Yeti_punk  
#1 ·
Zoals hierboven, alstublieft, ik heb naar de opzetluifels gekeken en wilde wat ideeën opdoen indien mogelijk. Ik heb de OEM Yeti dakdragers, als dat iets uitmaakt. Ik kan niet beslissen of een opzetbare 'air awning' (wordt dat zo genoemd?) de moeite waard is boven een van de universele luifels zoals de Kelty-modellen die beschikbaar zijn (waypoint / highroad etc).

Ideeën en foto's welkom, bedankt!

#4 ·
Bedoelt u een intrekbare luifel zoals deze?

Ik weet niet zeker of ik me herinner dat een ander lid er een heeft gebruikt die hierop lijkt, maar sommigen hebben een luifel over de achterklep gebruikt, hoewel deze niet intrekbaar was, dus hij moest elke keer worden opgezet als hij nodig was.

#5 ·
Bedoel je een intrekbare luifel zoals deze?

Ik weet niet zeker of ik me herinner dat een ander lid er een zoals deze heeft gebruikt, maar sommigen hebben een luifel over de achterklep gebruikt, hoewel deze niet intrekbaar was, dus hij moest elke keer worden opgezet als hij nodig was.
Ja, dat is hem. Ik heb een Yeti gezien met een TENTBOX die er behoorlijk goed uitziet. Ik heb ook THULE-exemplaren gezien (prijzig) en de ARB-exemplaren zien er goed uit, maar ze hebben geen aluminium koffer maar een PVC-koffer, dus zien ze er niet zo netjes uit als ze niet in gebruik zijn.

#6 ·
De Amazon-versie lijkt in een waterdichte tas op de dakdrager te worden opgeborgen, maar hier is een andere selectie, wat aluminium opbergruimte. Hopelijk heb je deze selectie al gevonden.